Monday, June 4, 2012

Attack on your nerves / ataque de sus nervios

Sorry for showing the same bridge again in a new version. May be boring. But as a good friend told me that I am obviously under the influence of Gerhard Richter, I say yes, I like it that way. Some of these construction elements you will find in my blog if you go back. I liked  that way of abstraction already before I saw the first picture of him.

Perdonanme para mostrar el mismo puente de nuevo en una nueva versión. Puede ser aburrido. Pero como un buen amigo me dijo que yo soy, evidentemente, bajo la influencia de Gerhard Richter, digo que sí, me gusta que sea así. Algunos de estos elementos de construcción se encuentra en mi blog si regresa. Me gustó esa forma de abstracción  ya antes de ver la primera imagen de él.



 

No comments: